Letnie nowości kosmetyczne 2017


Hej! Po raz kolejny przychodzę do Was z postem kosmetycznym. Mam nadzieję, że nie jest to dla Was nudne, ponieważ lubię testować nowe produkty i dzielić się z Wami opinią. Chciałabym też wrócić do postów ze zdjęciami stylizacji, ale do tego potrzebuję kogoś kto mi te zdjęcia zrobi. Mój chłopak wyszedł z inicjatywą, więc może coś z tego wyjdzie. ;-) 



MATOWA SZMINKA AVON AU NATURAL 



Zaczynam od tej szminki, ponieważ została moim ulubieńcem. Jest prześliczna i do tego pięknie pachnie. Bałam się, że będzie wysuszać usta, ale na szczęście nie ma takiego efektu. Mogę chyba nawet powiedzieć, że pozostawia przyjemne uczucie nawilżenia. Trwałość, jak na taką cenę (ok. 15 zł), jest naprawdę zadowalająca. Planuję zamówić sobie inne kolory i może wtedy zrobię o nich osobny post, a może nawet jakiś konkurs? Co o tym myślicie? ;) 


Produkty pielęgnacyjne do twarzy | lato 2017 



  • Maseczek nie używam zbyt często, na pewno nie regularnie, dlatego ciężko mi powiedzieć o takich, które są skuteczne. Lubie jednak od czasu do czasu posiedzieć w wannie z jakąś papką na twarzy. Bądź co bądź jest to relaksujące. Stąd też te jednorazowe maseczki Cien i Perfecta. Myślicie, że maseczki rzeczywiście mogą być skuteczne? 

  • Kolejny produkt to ostatnio bardzo popularny żel do twarzy od Loreal. Widziałam, że cieszy się sporym zainteresowaniem, a poza tym poleciła mi go moja przyjaciółka, dlatego pomyślałam, że spróbuję. Zobaczymy co potrafi. 


  • Najbardziej ciekawa jestem żelu Selfie project. Nigdy o nim nie słyszałam. Jeśli bylibyście zainteresowani osobną recenzją na jego temat to dajcie znać, bo chętnie bym taką napisała ;) Jest to produkt dla 'młodej skóry z niedoskonałościami'. Myślę, że może być ciekawy uwagi. Skończę mój poprzedni żel i od razu się za niego zabieram. 


  • Krem do twarzy Nivea miałam już nie raz, ale wtedy sądziłam, że niedostatecznie nawilża moją skórę. Teraz nie mam już tak dużego problemu z przesuszoną skóra, dlatego postawiłam na coś delikatniejszego. 


Produkty do włosów | suchy szampon i odżywka Gliss Kur Schwarzkopf 


Odżywka, którą widzicie na powyższym zdjęciu, jest moim niezbędnikiem i to już od ładnych kilku lat. Stosuję ją na mokre włosy, aby podczas rozczesywania, nie zostać łysą. Naprawdę działa cuda. Suchy szampon tej firmy kupiłam pierwszy raz. Chciałam spróbować czegoś nowego, bo suchy szampon na mojej półce musi być. :D 


Żele antybakteryjne CAREX


Taki żel to fajna sprawa zwłaszcza latem kiedy dłonie bardziej się pocą i wtedy towarzyszy nam nieprzyjemne uczucie. Trafiłam akurat na 2 w cenie jednego, więc nie mogłam ich nie wziąć. Naprawdę warto mieć żel antybakteryjny w torebce. :) 

Na dziś to by było tyle. Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Do usłyszenia niebawem! Korzystajcie z wakacji! ;3 ;* 

Komentarze

  1. Pełnowymiarowej pomadki z Avon nigdy nie miałam, ale kilka próbek wpadło mi w oko. Ostatecznie, jednak, nie kupiłam żadnej :D Kremu z Nivea używam, ale tego białego, Soft. Może nie jest wybitny, ale jedyny, który mnie nie uczula :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor szminki,uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty :) Kolor szminki jest obłędny, uwielbiam nudziakowe kolorki wpadające lekko w brąz *.*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się kolor szminki, jest taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta szminka jest świetna :) Nie które produkty to moje ulubieńce <3
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminka ma piękny kolor. A co do żeli antybakteryjnych - świetna sprawa! :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak ta szminka prezentuje się na ustach, uwielbiam wszystkie odcienie brązu na ustach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminkę mam, jest genialna! :) A żele antybakteryjne towarzyszą mi od zawsze, choć najbardziej lubię ten z Rossmanna o zapachu gumy balonowej! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te żele antybakteryjne i pomadkę z Avonu uwielbiam <3 Super wpis !

    OdpowiedzUsuń
  10. this post is amazing :)
    kisses!

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywka to też mój niezbędnik, ciekawi mnie ten Selfie żel do twarzy :D ładny kolor szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresował mnie suchy szampon oraz zel selfie project :) Czekam na recenzje :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Latem zawsze w torebce mam taki żel antybakteryjny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię pomadki z Avon ;) ogólnie trudno mi jest wybrać kolor jedynie na podstawie zdjęcia w katalogu dlatego często zamawiam próbki zanim zdecyduję się na zakup :) Gliss Kur również używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żele antybakteryjne to mój must have w torebce :) Ciekawa jestem tej szminki z Avonu, kolor super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam szminki z Avonu, a szczególnie te matowe :)
    Natalie Forever

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam t żele antybakteryjne :) fajniutkie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubię te pomadki z Avon :) a jeśli chodzi o żel Selfie Project poczekam na Twoją recenzję ;) słyszałam o nim już trochę i z chęcią poznam kolejną opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię pomadki Avon, ciekawe kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odżywka to konieczność. Pomadek z Avon jeszcze nie miałam, czas nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo perełek tu widzę :) Matowej pomadki od avon używałam i byłam zadowolona, a żel z Carex uwielbiam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię odżywkę Gliss Kur, ale używam innej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomadka ma piękny kolor. A te żele antybakteryjne zawsze mam w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta szminka Avonu jest piękna :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Popularne posty