Weekendowy wypad | Warszawa

Hej! Przeglądałam dziś swoje stare posty i czułam taką wenę, żeby coś napisać, a teraz siedzę przed komputerem i jakoś tak ciężko sklecić coś sensownego. Znacie to? Pamiętam, że jak chodziłam do szkoły to bardzo lubiłam pisać rozprawki i ogólnie różnego typu prace pisemne i chyba nawet mi to wychodziło. Po takiej przerwie od pisania jest znacznie trudniej. Chciałabym robić to częściej, bo sprawia mi to przyjemność. Oczywiście o ile nie czuję pustki w głowie tak jak teraz.

Przez ostatnie dni mam problemy zdrowotne. Ten weekend nie należał do przyjemnych i obawiam się, że cały ten tydzień może być ciężki. Dwa tygodnie temu było jednak o wiele lepiej. Wybraliśmy się z mężem na weekendowy wypad do Warszawy. Byłam dopiero drugi raz, więc spacerowanie ulicami stolicy sprawiło mi dużą, dość nieoczekiwaną nawet, radość. Udało nam się zrobić trochę zdjęć, dlatego chciałabym je tutaj pokazać.

Odnośnie organizacji takiego wypadu nie ma za bardzo co pisać, ale chciałabym dać Wam namiary na fajne, niedrogie mieszkanko Airbnb TUTAJ Jeśli myślicie o podobnym wypadzie to serdecznie polecam. Wszystko tak jak na zdjęciach, w lodówce czekało zimne piwko i do tego pełne wyposażenie.

Jeżeli nie masz jeszcze konta na Airbnb to załóż je przez ten link - https://www.airbnb.pl/c/pawelp4699?currency=PLN a będziesz mógł zyskać nawet 138 zł na swoje podróże.

















https://www.simple-dress.com/




Komentarze

  1. Socjomaniaczka4 marca 2020 05:24

    zainspirowałaś. Moje wyjazdy do Warszawy są zazwyczaj w konkretnym celu i nigdy nie mam czasu na spacery i zwiedzenie stolicy. Najwyższa pora to zmienić, może wiosna? 🙂 piękne zdjęcia! Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia! 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wiosna na pewno będzie idealna na takie spacery. 😊 Dziękuję bardzo za komentarz, nie spodziewałam się 😘

      Usuń
  2. Lubię odwiedzać Warszawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że my też jeszcze nie raz wrócimy. Dziękuję bardzo za komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Kurczę, aż wstyd się przyznać, ale mając 30 lat nie byłam jeszcze w stolicy :O
    mam nadzieję, że w końcu i mi będzie to dane, to z chęcią zobaczyłabym te wszystkie piękne zabytki :)
    Oooo boziu jakie ciacho z tą czekoladą aaaaaaaaaaaaa ależ żeś smaka narobiła koleżanko, a ja na diecie :O

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Proszę, abyście nie zostawiali linków w komentarzach, ponieważ traktuję to jak spam. Naprawdę - do każdego potrafię trafić bez zbędnych reklam i zaproszeń. ;)

Wielkie dzięki za każdą opinię!

Popularne posty